Exercici físic i calor

Embed from Getty Images

Si aneu a practicar activitat física en condicions de calor ambiental, seguiu les següents recomanacions:

  • No mengeu tres hores abans d’iniciar l’activitat.
  • La sed és un estímol tardà. Quan tenim sensació de sed és perquè ja hi ha un cert grau de deshidratació, així que és important beure abans que aquesta aparegui. Això significa que cal hidratar-se abans i després de fer exercici físic. Es considera òptim un consum aproximat de 250 c.c. cada 15-20 minuts d’activitat.
  • No consumiu begudes alcohòliques: el consum d’alcohol augmenta la diuresi i això augmenta el risc de patir deshidratació.
  • El nivell d’activitat física està determinat per la vostra edat i condició física, per això és important realitzar controls mèdics i efectuar l’exercici físic amb supervisió.
  • A l’estiu i en dies molt calurosos és convenient efectuar l’exercici a primera hora del matí o a la nit i evitar els moments de màximes temperatures.
  • Pareu sempre atenció a la presència de dolor a tòrax o epigastri ( la part superior de la panxa), una debilitat sobtada o la pèrdua de coneixement. Atureu immediatament l’exercici físic i sol.liciteu avaluació mèdica.
  • Qui ha patit un cop de calor és susceptible de repetir-lo i és un quadre que pot provocar importants seqüeles.
Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Exercici físic i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s