El meu règim

Tinc 43 anys i dos fills petits que em fan estar contínuament en un estat d’ansietat.

Des del primer embaràs, fa 8 anys, m’havia engreixat 30 kg.

El pes no el vaig guanyar amb els embarassos sinó amb la llarga baixa maternal. En aquella època jo sempre deia: “o surto a passejar amb el bebè i compro compulsivament o em poso com una vaca”. Doncs van passar gairebé les dues coses.

Han passat 8 anys d’això, durant els quals vaig començar el règim un munt de dilluns.

Fins que arran d’una conversa innocent amb un amic, també grassonet, i dels consells de l’Equip de Medicina del Treball, va sorgir una aposta sobre qui seria capaç d’aprimar-se. L’aposta ens la preníem una mica en broma però en el fons va generar un canvi dintre meu. Vaig calmar la meva ansietat, vaig reflexionar sobre el mal que aquell excés de pes m’estava causant i vaig ser capaç de començar per enèsima vegada un règim.

He menjat una mica de tot, equilibrat i ben planificat. Res d’alcohol i poca llet. Moltes infusions en moments de gana i després de 7 mesos he perdut 27 kg.

Quan vaig començar a perdre pes vaig ser capaç de venir caminant a la feina (40 minuts) i després em vaig apuntar a un gimnàs.

Això continua perquè la gana la tindré sempre i la xocolata sempre m’agradarà, però tot es pot permetre amb moderació.

Us animo a buscar el vostre motiu de canvi, la vostra aposta, perquè gran part del fet de perdre pes depèn d’un canvi mental previ.

I ja per acabar, per si us interessa, vaig perdre l’aposta i ara em toca posar-me un neoprè i submergir-me al mar. Sort que és estiu!

 

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació saludable, Benestar emocional, Experiències, Hàbits saludables i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a El meu règim

  1. Amanda. ha dit:

    FELICITATS. La teva obesitat era, sens dubte, causada per la ingesta d’un excés de calories i aquesta és molt fàcil de resoldre. Celebro que hagis pogut recuperar el teu pes.

Deixa un comentari

